maandag 21 augustus 2017

Klein, klein kleutertje wat doe je ...?

Voor ik over het echte onderwerp van dit Blog kom te schrijven wil ik eerst en vooral de POTUS, de aanvankelijk geweldig incompetent gevonden "The Don", complimenteren met een fabelachtige entertainment nummer die hij zijn volk vandaag heeft geboden. Een echte en heuse zonsverduistering, die van noordwest tot zuidoost over het land van zijn volk trok en alleen maar te zien was voor zijn eigen volk. Gelukkig kon, dat had hij zo geregeld, geen enkel ander land meegenieten van het natuurfenomeen! Dus geen vreemdelingen die het, alleen voor de Yanks bedoelde, verschijnsel ook zouden kunnen zien. "He made America great again!" Nee, nee, nee, echt hij had de 'MGM' of de 'Walt Disney' studio's niet eens nodig om dit te showen aan zijn volk. Nee, niets van dat alles. Door zijn korte lijntjes met hierboven, door zijn eigen, bijna goddelijkheid, had hij iets bewerkstelligd dat Obama nooit voor elkaar had gekregen en die 'bitch' Clinton natuurlijk al helemaal niet, die 'effing losers'.
Maar: de 'zonnepresident' had waarschijnlijk niet door dat het wel binnenkort wel eens zijn eigen zonsverduistering of zonsondergang zou kunnen zijn. Er gaan stemmen op, vele stemmen, om hem weg te willen sturen, begreep ik!

Scherts, natuurlijk, waarde lezer en lezeres van dit stukje. Scherts, humor, ironie en wat cynisme, dat is leuk. Maar goed, terug naar de aanhef! Een vriend van me vond en zei, kortgeleden, dat ik er best wel eens met een gestrekt been tegen de islam inging in mijn schrijfseltjes. 'Dat is zo', beaamde ik, 'zolang de islam, nu ja, de belijders van dat geloof, van dat enorme en achterlijke en achterhaalde geloof, zich niet 'en masse' tegen al die aanslagen keren, door dus massaal de straat op te gaan om te brullen, schreeuwen en blèren dat er uit de naam van HUN geloof en van hun god niet meer gemoord en gedood mag worden en er geen onschuldige mensen meer mogen worden vermoord en er geen pogingen tot ontwrichting van onze, redelijk tolerante, westerse maatschappij, meer zullen worden gepleegd. Zolang dat niet geschied zal ik blijven schoppen tegen de islam en haar gelovers.'

Nee, dit, deze titel van dit Blogje, "Klein klein kleutertje", is geen oproep tot pedofilie of zo, nee, hoor, gatver, nee, integendeel. Nee, het gaat over de nieuwste uitwas van die islam. De geliefde en ik zelf kijken vaak naar de Belgische televisie en kijken soms wel twee keer naar hun journaal, dat van 1300 en 1700 uur. De lief en ik zijn beiden een beetje Belgen verslaafd, namelijk, in ieder geval aan EEN tv, zoals die zender heet. Maar en daar gaat het dus om: we hoorden in die journaals van vanmiddag (maar ook dat van vanavond) dat er in Ronse, een klein stadje in het zuidwesten van België, in Oost Vlaanderen, opschudding was.
Islamistische kleuters, van de mannelijke soort, de kroonprinsjes van het moslim DOM, weigerden namelijk om nog met niet moslim, lees normale, kinderen te spelen en vooral niet meer met meisjes. Die kleuters, hoe oud zijn die, vijf/zes, uitten bedreigingen aan hun mede kleuterschool bezoekertjes in de vorm van: 'Je bent een varken en ik ga je je keel afsnijden', dat zukse woorden dan!
De schoolleiding raakte daardoor helemaal gestrest, legde een en ander voor aan de regering en die besloot om groot in te grijpen. Ze riepen diverse comités en werkgroepen in het leven die dat allemaal moesten reguleren en in goede banen gaan leiden, waar natuurlijk vooral kreten als "Begrip voor de minderheden en hun leefwijze/geloof" hoogtij moesten vieren. 
Kosten van al die werkgroepen en begrip commissies? Nee, die werden niet genoemd, maar het zal wel weer tonnen aan geld kosten, stel ik me voor. Er werd verder allemaal gekwaakt van de dit en me dat en moeilijke integratie processen en zo! F... it! En ja, er werd gesproken over van allerlei problematiek die bij die kleuters op de loer lag, en die niet verantwoordelijk waren en dat soort ge oh meer! Stik, achterlijke schoolbestuurders.
De no nonsense oplossing is natuurlijk om die ouders op je school te roepen, om hen in klip en klare antwoorden duidelijk te maken dat jij, als schoolhoofd, dat soort Makroonse en magoggel gedoe NIET wenst en dat, als je kroonprinsje er mee verder gaat, je hem, dus jullie, als ouders ook, een proces gaat aandoen vanwege discriminatie en dat je, door jullie idiote gedrag, je totaal verklootte en verwende kroonprinsje van lik-me-toges van de school af sodemietert en dat je dan een tweede proces begint om die idiote Makroonse discriminatie fratsen aan te pakken en of ze nu lekker op willen tiegfen naar hun eigen idiote land!
Ondertussen mobiliseer je, als gekwetste en gewone ouder, de vaders van die gekwetste kinderen en geeft hen het adres van die Makronen door. Dan ga je daar in de buurt een beetje rondhangen met wat stevige vrunden erbij en je zal zien: het laffe islam volk kiest eieren, gelieve die dan vol te proppen met Fipronil svp, voor hun geld.
Ja, boos, ja, ik ben boos. Onze kleindochter is vijf en ze zit, dat kan niet anders meer en is natuurlijk ook helemaal niet erg, op een gemengde school, zo zal ik het maar noemen. WTF zou ik denken als zij met een verhaal thuis kwam dat Abdullah of Mohammed of hoe heten die gasten, haar zouden discrimineren? Mijn zoon en schoondochter zijn niet achterlijk. Ze zouden een gesprek en een discussie aangaan met het schoolbestuur, zoon en schoondochter zijn natuurlijk Nederlanders en natuurlijk ook polderaars, zoals het hoort, maar: mocht het niet helpen, dan zou ik graag wat bij dat moslim gezin in de buurt gaan rondhangen. Een honkbal knuppel kan je bij de Perry Sport kopen, meen ik!
Nobody f.... met mijn (klein)kinderen, nobody!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten