vrijdag 18 augustus 2017

"We moeten realistisch blijven"

Deze (de woorden van de titel van het Blogje) bezigde onze demissionair MP, Mark Rutte, vanmiddag, na de weer eens afgrijselijke aanslagen in het door mij zo geliefde Barcelona. Nee, niet dat ik die stad zo goed ken, of er woon, nee, dat al helemaal niet, maar ik ben er, gestuurd door een vorige werkgever, die met die grijze schepen met die grijze schoorstenen, de KM, inderdaad, meerdere malen geweest en heb, in aanbidding, ik overdrijf, gestaan voor de fraaie Sagrada Familia en meerdere paleizen, zeg maar, die Gaudi in die stad had gebouwd, nu ja, ontworpen. Ik heb voor het Casa Mila, het Palau Guell en het Casa Batllo gestaan en ja, (en die namen hebben allemaal soms van die rare tekentjes op veel klinkers) het was allemaal adembenemend van schoonheid, maar goed, dat was dan in mijn ogen zo. Een gabbertje van me, die het ook aanschouwde, vond het allemaal gekunsteld en met rare hoeken en dat soort zaken. Smaken verschillen.
Waarom ik ook van Barcelona houd is door de boeken van Carlos Ruiz Zafon. Hij schreef een (voorlopige) trilogie over die stad, waarin het "kerkhof der vergeten boeken" (Google dat eens) een belangrijke rol speelt. In november komt het vierde deel van die, dan een quatrologie geheten serie neem ik aan, uit. "Zafon neemt de lezer helemaal aan de hand mee om zijn stad te promoten" en nee, verder ga ik niet om die boeken te laten verkopen. (Ze verdienen het wel om gelezen te worden en hoe!)

Nee, ik ga nu even terug naar gisteren, nu ja, naar 170817, voor latere referentie. In Barcelona en wijde omgeving zijn weer aanslagen gepleegd en, hoe kan het anders, weer door dat soort achterlijke galbakken die een achterlijk geloof aanhangen en ja, haal de naald van de plaat, man, je schrijft al vaak in die betitelingen en ja, dat is natuurlijk ook zo.
Maar! het is natuurlijk ook zo. Die vervloekte en verfoeilijke achterlijke k.. islamisten hebben het weer voor elkaar! Ze hebben, Madre de Dios, ik maak misschien een flauwe Spaanse geen grap, maar ik vloek hardop in mezelf en ook wel in huis, ze hebben, die magoggels, nu waren (het weer eens) Marokkanen, het weer voor elkaar! 
Weer onschuldige mensen die vermoord zijn of, op zijn gelukkigste, gewond zijn en (helaas) voor het leven getekend zijn en psychologisch meer dan verwondt zijn. Waar eindigt dit? Wanneer houdt het nu eens op? Hoeveel van de zogenaamde islamstrijders moeten nog voor hun achterlijke en achterhaalde geloof sneuvelen? Hoeveel onschuldige mensen moeten nog sterven voordat die "ca" islam en haar verwerpelijke uitwassen eindelijk vernietigd is/zijn?

(En ja, in mijn diepe en diepste woede en nu ook wel heel emotioneel, na alles wat er gebeurd is na 9/11, ben ik er nu echt en helemaal van overtuigd dat die hele islam en vooral haar volgers moet worden uitgeroeid voor het, na al die vreselijke aanslagen, weer eens zal toeslaan, waar dan ook. Dat is heel emotioneel gezegd nu, ja, ik geef dat meteen toe. Dat verduivelde en vervloekte en haatzaaiende geloof zal toch moeten gestopt worden, goedschiks of kwaadschiks. De islam moet de wereld uit. NU! Stoppen met dat wangedrocht van een zogenaamd geloof! Een zogenaamd geloof dat haat zaait en dood en verderf brengt en haar gelovigen oproept om te doden en te verminken! Ik verwens hun god,ene allah, een oplichter en een pedo ook nog, duizenden malen!
Want, weet je: weer hoor ik geen protest stemmen, weer hoor ik geen oproepen, weer zie ik geen demonstraties van hoofddoek dragende of soepjurk tillende figuren in de straten van de wereld steden! Dus denk ik dat die idioten, die door allah verkank.... zielen het allemaal eens zijn met die terroristen en de rest van de wereld aangevallen moet worden! Ik mag het niet zeggen, nee, ik schroom, maar ik weet het, het is helemaal fout, maar ik zeg het toch: roei die effing islamieten uit, gvd, de gvd! En ja: dat zei Der Adolf ook, natuurlijk, over een ander deel van het Semitische ras, namelijk de Joden. Dus nee, ik zeg het dan toch maar niet, dat is beter. Maar ik zou het graag hebben willen kunnen zeggen. Gelukkig mag ik het dan wel zeggen, maar nee, der zijn dan ook weer goeien bij, zegt men dan altijd. Dus mag ik dit misschien ook wel weer niet zeggen. Dus ja, de twijfel druipt er af, zoals je leest, ik wil graag policor zijn, maar net lukt niet helemaal. Maar ja, Marokkanen in ons land zeggen het wel: de Joden moeten worden opgeruimd, dus nu dan maar de kogel door de kerk: de islamietjes moeten worden opgeruimd. Ja! Dus! Zo, dat staat er. Dood aan de islam! En ik meen het. En: schijt aan policor! Dood aan allah en zijn volgers. Fu.. it, we hebben genoeg geleden onder de allah mythe.)



De demissionaire PM van ons land werd gevraagd om een reactie. Nu ja, het was erg allemaal en zo en allemaal gemeenplaatsen en zo, maar, en da's wel belangrijk, hij zei namelijk ook:  "We moeten realistisch blijven. Het kan in ons land ook gebeuren, maar er zijn duizenden mensen van politie, geheime diensten en defensie hele dagen bezig om dit soort aanslagen te voorkomen in ons land."
Een niet helemaal juiste quote mijnerzijds, maar hij heeft wel gelijk, denk ik. Misschien is ons land in de ogen van die k.. islamuskieten misschien niet zo belangrijk, misschien komt het omdat we nogal al polderen met dat Marokkaanse en Turkse gepeupel, maar ik denk inderdaad dat onze diensten de zaak behoorlijk in de greep hebben. 
Dus ja, dan maar realistisch blijven, we kunnen weinig anders doen. Maar ja, in reflectie: je mag de islam uitroeien wat mij betreft. Of laat die islamieten, ik pleit er al veel langer voor, eens de straat opgaan en luid brullend laten horen: "DIT IS ONZE ISLAM NIET!"

Ik zie het niet gebeuren, jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten