dinsdag 1 augustus 2017

Hypocrieten !! Boos op de VPRO!

Hypocrieten, het hele zooitje. Hoe boos kun je zijn? Nu ja, zo boos!

In principe kijk ik niet naar het programma "Zomergasten". Het is namelijk een VPRO programma en ja, de VPRO was ooit de Vrijzinnig Protestantse Om Roep, een zender die toen nog rechtser en geloviger was dan de EO, en met nog meer anti denkbeelden tegen euthanasie en abortus als de SGP tegenwoordig heeft. De VPRO heeft het denkbeeldige geweer van schouder veranderd en schiet nu voornamelijk op alles wat niet in hun, vaak extreem linkse, kraam te pas komt.
Zo hebben ze zendtijd in de zomer, met het programma "Zomergasten", at ik al even noemde.
Dat is een heel onnozel tv programma overigens. Het is een uitzending waarin een (1) iemand, een vaak niet al te interessant figuur, een uur of drie wordt ondervraagd en waarin hij/zij, (hoe moet dat nu gender neutraal tegenwoordig), fraaie tv momenten, uit diens geheugen, mag laten zien. Een vluchtig programma, gewoon, zoals gezegd, iets onnozels, gewoon, in de zomer, maar wel met een intellectuele saus overgoten? Zegt de omroep!
Ja, je kunt natuurlijk ook kook- of BARBECUE programma's laten zien, maar de VPRO is wel iets interlectueler, vinden ze zelf dan. Dus zenden ze dat domme Zomergasten uit. Een week geleden was dat met ene Rosanne Hertzberger, een microbioloog, schreef het tv blad. Ik heb nooit van die mevrouw gehoord, maar ja, zij natuurlijk ook niet van mij, dus da's gelijk op en misschien heb ik wel belangrijker dingen gedaan dan zij. Ik heb wel eens in het echt mensen het leven gered door allerlei handelingen die daar toe deden.

Maar gisteren ging het over en met de huidige burgemeester van Mokum, Eberhard van der Laan.

Ja, hier past wel enige stilte. De man is terminaal ziek! Dat is heel Erg. Hij heeft een nog jonge vrouw en natuurlijk nog jongere kinderen en ja, ik vind dat erg, dat hij zijn gezin gaat missen en zijn gezin hem!

Maar, hoe ziek die man ook is, ik bewonder hem natuurlijk ook helemaal voor het feit dat 'ie nog wel zijn babbel kwam doen op tv. Maar: het was zo een slechte babbel. Hij had het over het "beleid" dat men voerde tegen de 'schijt Makronen', dat is mijn cursivering, in Mokum. Maar: der is namelijk helemaal geen beleid tegen die Makronen, Eberhard, jullie laten die k.. gasten maar doorgaan! Vermoedelijk omdat je voorganger, Job Cohen, ook al zo een slappe l.. was, die meteen thee ging drinken met die f... Makronen die stonden te juichen NA de moord op Theo van Gogh en na de aanslagen van "nine eleven???"
En ja, dat die bokkenl.. van een Samsom, natuurlijk ook PvdA, een bijna uitgeroeide politieke partij, die Geert Wilders ook nog eens een terrorist noemde? Ja, dat doet ook niet mee dragen aan de sympathie van de PvdA, zoals gezegd een bijna vergeten politieke partij, die ooit VOOR de arbeiders was, maar nu vooral en ALLEEN voor de allochtonen is. Maar die gasten van die PvdA doen en deden niks tegen de overlast van die k.. Makronen. Niet allen in Amsterdam, maar in heel het land niet. Nee, Eberhard, jij en je voorgangers hebben alles veramponeerd en verraden! GVD! Jullie linkse sukkels hebben die stad en de hele staat naar de gallemiezen geholpen dor die zogenaamde linkse en empathische l.. verhalen van jullie!

Mokum moet als burgemeester een man met kracht hebben. Een man als Aboutaleb of Markouch. Makronen, ja, geef ik toe, maar beter dan die slappe, ik mag het niet zeggen, maar die slappe en veel te tolerante burgemeesters, die al die jaren aan de macht waren!

Toch maar dan? Nee, geen antisemitisme! Het waren voornamelijk Joodse burgemeesters die de stad naar de galemiezzen hebben geholpen! Mokum, mijn stad, mijn Jodenstad, is te tolerant geweest. Helaas!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten