zaterdag 14 november 2015

Onvoorstelbaar! Je suis Paris!

Heb je pacifistische neigingen of ben je voor de islam en voor terreur: niet lezen!

Entiteiten (Bestaansvormen: een bacterie die in je darmen huist is ook een entiteit De entiteiten die in Parijs hebben gemoord zijn minder dan mijn darmbacteriën. Die hebben namelijk wel nut ) die zomaar of in naam van iets of iemand andere mensen het leven benemen mogen de naam mens niet meer hebben. Zij dienen met de meest mogelijke spoed (ASAP) deze wereld te verlaten en ja, dat gebeurd ook en vaak doen ze het gelukkig zelf. Door zich op te blazen of zich te laten doodschieten na bijvoorbeeld de vreselijke laffe daden die ze plegen.
Ik heb het nu natuurlijk over de bloedbaden die net geweest zijn, alweer in Parijs, alweer in Frankrijk. (De Fransen hadden natuurlijk heel veel koloniën in door moslim gelovigen bewoonde gebieden.)
Wat er is gebeurd zal ik niet meer uit gaan leggen. De Journaals en extra uitzendingen stonden er bol van. Waarom het is gebeurd is ook wel duidelijk, denk ik. Angst zaaien in het hart van Europa, wraak nemen op de Franse republiek die haar luchtmacht inzet om de IS te bombarderen. Dat angst zaaien doen die vreselijke achterlijken door willekeurig onschuldige mensen te doden op een beestachtige manier.
Jongeren die een rock concert bezochten, mensen die een hapje gingen eten, bezoekers van een vriendschappelijke interland. Gewoon: een vrijdagavond in een (grote) stad. Mensen die zich wilden ontspannen na een drukke week.

De afschuw die deze afgrijselijke acties wekten zijn niet te beschrijven en nee, daar ga ik dus geen poging toe doen. Wat ik wel aan wil geven, in ieder geval hoop aan te willen geven, is dat die IS haar eigen graf gegraven heeft, hoe macaber een en ander dan ook klinkt. De IS idioten, die verblinden, die totaal verdwaasden en vaak door hun geestelijke leiders opgefokte beesten, vergaten voor ze hun terreur daden pleegden, dat ze ook eens een geschiedenis boek in zouden moeten kijken. Want: ze komen er niet ongestraft mee weg, met dit. Ik geef wat voorbeelden. 
Pearl Harbor: 1941. De Japanners bombardeerden de US vloot die in die haven lag. Dat hadden ze nou niet moeten toen. De Yanks waren misschien wel uit de hele oorlog gebleven, de Monroe doctrine, je weet wel, maar: do not f... with Hank the Yank. De atoombommen, vier jaar later, waren hun straf.
9/11, de vreselijke beelden staan nog op mijn netvlies: Osama Ben Laden kreeg een waterig graf, misschien, misschien leeft hij nog, in gevangenschap, we zullen het nooit weten.
OS München, 1972: de gijzeling en moord op onschuldige Israëlische atleten. De lafhartige Palestijnen merken het tot op de dag van vandaag in hun leven.
WO 2: De moord en de uitroeiing van miljoenen Joden, homo's, zigeuners: het Duitse volk leeft heden ten dage nog met een enorm schuldgevoel.
Rusland, door de eeuwen heen: het volk werd geknecht door de adel: netto resultaat: het uitmoorden van die adel en het communisme (Stalin en zijn maten) dat het volk nog meer beroofde en vermoorde.
Frankrijk: 1789: de Revolutie en het onthoofden van koningen en edelen.

Nu ja, kortom: actie lokt reactie uit. Als de IS nu denkt dat ze der mee weg komen? NFW. Ik ben er van overtuigd dat "het vrije westen" nu meer dan ooit hun troepen zullen inzetten om die entiteiten, die verworden zijn tot een duivelsvolk, uit te roeien. Ik hoop dat het gaat gebeuren en ik denk dat we binnenkort via CNN kunnen genieten, ja, ik zeg echt! genieten, ja, van plat gebombardeerde IS achterlijken die door een drone worden achtervolgd en worden gedood door een venijnig stuk vuurwerk. (Nee, ik ben niet heel erg pacifistisch, ook nooit geweest, hoor.)

Maar, maar. Binnenkort leggen we weer bloemen, we doen weer aan stille tochten en aan herinneringsdiensten en zo. Maar: waar blijft de moslim wereld? Ik hoor wat woordvoerders van organisaties: een mevrouw met een hoofddoek: "dit heeft niets met de islam te maken". Een jongen met een Noord-Afrikaans uiterlijk: "dit heeft niets met de islam te maken." Een man met zo een rare jurk en een baard: "dit heeft niets met de islam te maken." Is het dan een Katholiek dingetje geweest? Of een protestantse afrekening? Of van de Grieks-orthodoxe kerk een oprisping? Of van de Vrij Lutherse brandweermannen? Want: de moorden werden wel in de naam van Allah gepleegd, hoorde en las ik. Is dat dan een andere Allah dan hun Allah, is dat dan een halfbroer of zo of een imitator? The great Dictator?
Al jaren lang geven (veelal buitenlandse) historici en publicisten aan dat wij, blanke Nederlanders, ons dood moeten schamen over de slavernij (waar ik geen flik... aan kan doen) en over de kruistochten in de naam van (niet mijn) God en zo. (Ja, ik schakel wat snel.) Maar: ik hoor (tot nu toe) geen enkele islam organisatie oproepen om eens massaal, als NL moslims, samen te komen op het Malieveld of Museumplein of waar dan in het openbaar ook, om massaal te demonstreren tegen de moorden die in de naam van hun God, (ja die Allah), een God van liefde zeggen ze, beweren ze, te protesteren!
Doe dat nu eens, ga er eens massaal tegen in. Laat aan ons, niet moslims, merken dat je die vreselijke daden verafschuwd. Dat je solidair bent met Parijs. Dat je je echt afzet tegen de vreselijke terreur van je geloofsgenoten! 
Of durven jullie niet? Of lachen jullie misschien wel ook in je vuistje? (Kijk, lekker, weer een zooi christenhonden afgemaakt? Lekker puh?)
Ik denk dat ik, tot dat de moslimwereld in het openbaar afstand heeft genomen van die vreselijke moordenaars, geen enkele moslim meer een hand ga geven. Ja, zij mogen het bij onze vrouwen ook laten, zelfs op het voetbalveld. Dus mag ik dat ook met nog een betere reden dan dat k.. voetballertje van niks.

(over het hoe het kon gebeuren? Tja, er is natuurlijk een vreselijke vluchtelinggolf die ons werelddeel overspoeld. Daar zitten natuurlijk ook dat soort IS gekken bij. Daar waarschuwden sommige politici nog voor. Die werden weggehoond. Natuurlijk niet, zeiden de tegenstanders van hen, deze mensen zoeken vrede en onderdak.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten